Thursday, 14 December 2017

CRUSH

Image result for crush on someone


 CRUSH a feeling of love and admiration for someone, often someoneyou know you cannot have a relationship with. 

Setiap orang ada menyimpan hati dekat seseorang kan??
Siapa?? Biarlah rahsia nama dah crush kan..

Saya?? Saya pun ada Crush ingat budak2 sekolah je ada, please la.
Dia umpama bulan terang je di hati, tapi tak dapat nak gapai sebab tinggi sangat.
Sedih giler ayat.

Setiap orang ada hak masing2 untuk dicintai dan mencintai, tidak kira siapa kita , 
Yakin dengan apa kelebihan kita. 

LOVE LOVE
Itu yang dicari oleh setiap orang yang kesunyian
Love 
Yang menceriakan hari2 kita yang pahit
Love
mengajar kita untuk menyukai seseorang
Love 
mengajar kita membenci dan bertelingkah



No comments:

Tak pasti! Jangan tunggu

Hi gais! Lama aku tidak bercoret disini. Gais tahu baru-baru ini ada sesuatu yang aku rasa kita tidak patut lakukan, iaitu menagih sesuatu...